Τετάρτη 7 Ιουνίου 2017

Aloe Vera: Summer Savior!





Πλέον ξέρεις ότι είμαι fan των προϊόντων της φύσης! Ναι, λατρεύω να δοκιμάζω ολοκαίνουργιες κρέμες που κάνουν boost το κολλαγόνο και έχουν αποτελέσματα-εξπρές, αλλά πολλές φορές το μυστικό της ομορφιάς μας είναι κρυμμένο σε όσα μας έχει χαρίσει η φύση, και εμείς απλά πρέπει να τα ανακαλύψουμε.
Ένα φυσικό όπλο ομορφιάς είναι και η Αλόη! Και πραγματικά, δεν μπορώ να φανταστώ καλοκαίρι χωρίς κάποιο τζελ αλόης. Και έχω τους λόγους μου, καθώς η aloe vera έχει πολλές πολλές χρήσεις και οφέλη που ειδικά το καλοκαίρι, είναι απαραίτητα! 

Ας ξεκινήσουμε:

-Βοηθά στην επούλωση μικρών εγκαυμάτων, κοψιμάτων και εξανθημάτων.

-Βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο του ηλιακών εγκαυμάτων και επιταχύνει την επούλωση τους.

-Ενυδατώνει το δέρμα.

-Έχει αντιφλεγμονώδη και αναπλαστικές ιδιότητες.

-Απορροφάται γρηγορότερα από το νερό και έτσι το δέρμα επουλώνεται γρήγορα.

-Κρατά το δέρμα απαλό και χρησιμοποιείται για την περιποίηση του σώματος και των μαλλιών, καθώς ενυδατώνει, αυξάνει την παραγωγή κολλαγόνου και ενισχύει τη φυσική τους άμυνα.

-Μάλιστα, η αλόη είναι και ένας από τους φυσικούς συμμάχους για να καταπολεμήσεις την ακμή! 

-Επιβραδύνει τη γήρανση του δέρματος και καταπολεμά τη φαγούρα, τις δερματικές αλλεργίες, τα τσιμπήματα των εντόμων, τα εκζέματα και τις μυκητιάσεις, ενώ μπορεί να περιορίσει ακόμα και την ψωρίαση.

Εγώ αυτούς τους μήνες χρησιμοποιώ την αλόη ως after sun (και πραγματικά, είναι τρομερά ανακουφιστική η αίσθηση!), αλλά και για να διατηρήσω το μαύρισμα μου και να αποφύγω το ξεφλούδισμα. 

Τη βάζω σε πρόσωπο, σώμα αλλά και μαλλιά (σαν σέρουμ) και αν έχω διάθεση μπορεί να φτιάξω και κάποια μάσκα με βάση την Αλόη.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σελίδες